به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد:

افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان  

دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان  و مدیرکل زندان های استان  افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۷۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛معاون قضایی ورئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان درحاشیه این آئین، هوشمندسازی و ایجاد زمینه تسهیل دسترسی مددجویان زندان ها به مقامات قضایی را از اولویت های دستگاه قضایی برشمرد وگفت: براساس نظر ریاست کل دادگستری استان کرمان، ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان پیگیری و اجرایی شده است تا مددجویان بتوانند درخواست های خود را به آسانی با مراجع قضایی در میان گذاشته و روند پرونده خود را پیگیری نمایند.

محمدباقر اسلامی افزود:سرعت در رسیدگی به پرونده ها از مهمترین دلایل تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به شمار می رود و با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان، گام های به سزایی در مسیر حفظ حقوق شهروندی مددجویان زندان ها برداشته می شود.

وی افزود:در جریان افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان،ملاقات با 185 نفر از مددجویان زندان ها نیز انجام شد و ضمن بررسی مشکلات و درخواست های آنها، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات این افراد صادر شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها